Τρίτη 13 Απριλίου 2010

ΤΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ?

Είναι μια απορία που εξέφρασαν πολλοί μόλις έμαθαν για το swishing. “Δηλαδή τι να φέρουμε;»


Ολοι μας έχουμε ντουλάπες γεμάτες από ρούχα που δεν φοράμε, δεν μας κάνουν, δεν μας αρέσουν, και μας πιάνουν και όλο τον χώρο. Πολλοί από μας επίσης συχνά πετάμε ρούχα που δεν θέλουμε πια, γιατί βαρεθήκαμε να τα μεταφέρουμε από ντουλάπι σε ντουλάπι, και το πήραμε απόφαση ότι δεν πρόκειται να τα ξαναφορέσουμε.


ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ!!


Τι φέρνω για ανταλλαγή λοιπόν;...

-Το τζιν ή παντελόνι που φορούσα πριν 5 χρόνια το οποίο μεν είναι τέλειο αλλά εμένα πια δεν μου κάνει. (Δεν πάχυνα, μεγάλωσα!)
-Την μπλούζα που μου πήραν δώρο αλλά δεν ταιριάζει καθόλου στο στυλ μου, δεν την έβαλα ποτέ, αλλά λυπάμαι και να τη πετάξω. (όσο χάλια και αν φαίνεται σε μένα, μπορεί σε κάποιον άλλον να αρέσει πολύ)
-Την τσάντα που βαρέθηκα να κρατάω και είναι πλέον μονίμως στο συρτάρι. (Πόσες τσάντες να χωρέσουν σε ένα συρτάρι?!!)
-Τα παπούτσια που δεν με βόλεψαν, δεν πολυφόρεσα(είναι δηλαδή σε καλή κατάσταση), δεν έχω σκοπό να τα φορέσω, αλλά είναι κρίμα να πεταχτούν τόσα λεφτά που έδωσα.
-Έχω και ένα κάρο ζώνες και φουλάρια, αλλά τελικά φοράω μόνο 2. Δεν πιάνουν πολύ χώρο και δεν πετιούνται και έχω μαζέψει καμία 30αρια από τότε που ήμουν στο γυμνάσιο. Οι ζώνες λοιπόν που δεν πρόκειται να ξαναφορέσω, μπορούν κάλλιστα να γίνουν αντικείμενο για ανταλλαγή.
-Το συρτάρι με τα μπιχλιμπίδια έχει ξεχειλίσει, δεν κλείνει καλά, και κρέμονται και τα κολιέ απέξω και με νευριάζουν. Ζήτημα να φοράω τα μισά από αυτά τα κολιέ και βραχιόλια. Γιατί να μην τα δώσω να τα χαρεί κάποιος άλλος και σε αντάλλαγμα να πάρω κάτι άλλο που να μου ταιριάζει?
-Το σακάκι/μπουφάν που δεν φοράω πια, έτσι κι αλλιώς έχω πολλά!

[Ακόμη κ αν δεν έχετε σκοπό να ανταλλάξετε και να πάρετε second-hand ρούχα, μπορείτε να απαλλαχτείτε απλά από τα ρούχα που δεν φοράτε πια και θέλετε να ξεφορτωθείτε. Αν δεν βρουν νέο ιδιοκτήτη μέσω της διαδικασίας της ανταλλαγής, θα δοθούν για φιλανθρωπικό σκοπό.]

Αντρικά, γυναικεία, νεανικά, πρόχειρα, κυριλέ, καλοκαιρινά, χειμερινά, παντός εποχής, παλιά, καινούρια, ντεμοντέ ή μοδάτα, δεν έχει σημασία. Οτιδήποτε μπορεί να ανταλλαχτεί αντί να πεταχτεί, και να βρει έναν νέο ιδιοκτήτη που θα το χαρεί.

Το μόνο που πρέπει να τονιστεί είναι ότι όλα τα ρούχα και αξεσουάρ πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, δηλαδή όχι φθαρμένα, τρύπες, καψίματα, λεκέδες, χλωρίνες, λαδιές κλπ, αλλιώς δεν θα γίνονται δεκτά, καθώς προσπαθούμε να διατηρήσουμε την ποιότητα των ρούχων προς ανταλλαγή σε καλό επίπεδο.

Επίσης, δεν πραγματοποιούνται επιστροφές ρούχων, γι αυτό σιγουρευτείτε ότι τα ρούχα που θα φέρετε για ανταλλαγή δεν τα θέλετε πλέον.
Οι ακριβείς κανονισμοί του πάρτι βρίσκονται εδώ.

Για οποιαδήποτε ερώτηση/απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο restyle.team@hotmail.com.

2 σχόλια:

  1. Ενα μεγάλο μπράβο σε τέτοιες προσπάθειες !
    Καλη επιτυχία την Κυριακή θα είμαστε όλοι εκεί στις 12:00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ, σας περιμένουμε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή