Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΤΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ;;;;

-Πότε; Σε μία εβδομάδα; Βρήκες τι θα βάλεις; Όχι; Πότε θα προλάβεις;

Κορίτσια και αγόρια γιατί τόσος ντόρος με το τι θα φορέσετε στην ορκωμοσία σας; Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.


Εντάξει είπα και εγώ να πάω να πάρω ένα φορεματάκι, ευκαιρία είναι για shopping αλλά μόλις τους έλεγα ότι ήθελα κάτι να μπορώ να το φορέσω με flat όλοι με κοιτούσαν περίεργα!!!

-Δεν θα βάλεις τακούνι στην ορκωμοσία σου; Ούτε καν για εκείνη την ώρα της τελετής;


Ε ναι, δεν θα βάλω, αρχικά γιατί με τα flat είμαι πιο άνετη και δεν πρόκειται να αρχίσουν να με πονάν τα πόδια, αφού στο Τ.Ε.Ι πριν την τελετή έχεις να κάνεις γραφειοκρατικές διαδρομές και κατά δεύτερον δεν θα βάλω γιατί όλοι με κοιτάνε έκπληκτοι όταν τους το λέω και μου λένε να βάλω και εγώ επειδή είμαι αντιδραστική ακόμα και αν το σκεφτόμουν τώρα είμαι σίγουρη.


Τέλος πάντων το θέμα το δικό μου είναι όχι τα τακούνια, αλλά το γεγονός ότι έρχονται κυρίως οι κοπέλες ντυμένες σαν νύφες!!! Νοέμβριο μήνα είδα μία κοπέλα στην ορκωμοσία που πήγα, ντυμένη με ένα καλοκαιρινό φόρεμα να κάθεται έξω χωρίς μπουφάν και εγώ φορούσα παλτό και ζακέτα!!! Άλλο το να θες να είσαι όμορφα ντυμένος, εγώ κάθε μέρα της ζωής μου όμορφα θέλω να ντύνομαι και άλλο η υπερβολή. Να μην σχολιάσω όλο το πανηγύρι κατά την τελετή. Ειδικά στα Τ.Ε.Ι. μικρός χώρος με λίγες καρέκλες άμα βρέχει στάζει μέσα, άμα έχει βρέξει πολύ τις προηγούμενες μέρες έχει πλημυρίσει κιόλας, παντού φωτογράφοι συγγενείς να φωνάζουν να μην κάθονται στο διάδρομο.


Ιδανικό ντύσιμο για ορκωμοσία :

1) Τζιν με γόβες ή φλατ και ένα T-shirt
2) Ένα φόρεμα που θα είστε σίγουρες ότι θα το βάλετε και σε άλλες περιπτώσεις

Για άνδρες :

Τζιν με πουκάμισό και ένα γιλέκο είναι ότι πρέπει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου