Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Η ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ MAXI!!! ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΤΟ

Ένα από τα must αυτής της σαιζόν (Άνοιξη- Καλοκαίρι 2010) είναι το maxi φόρεμα σε διάφορες εκδοχές (εμπριμέ, navy, πολύχρωμα, με διχρωμίες). Και εάν έχετε ενδοιασμούς εάν ταιριάζει σε εσάς… καλά κάνετε. Πρόσφατα είδα ένα μακρύ πράσινο φόρεμα σε ένα μαγαζί και το δοκίμασα αν και είχα ενδοιασμούς ( δεν είμαι και το πρώτο μπόι, έχω και 2-3 παραπανίσια κιλά). Το φόρεσα που λέτε και μου άρεσε, μου άρεσε πολύ αλλά δεν το πήρα, γιατί νόμιζα ότι θα άρεσε μόνο σε έμενα και ότι τα μακριά φορέματα είναι για πιο ψηλές κοπέλες. Ακόμα και όταν τελικά πήρα την απόφαση και το αγόρασα δεν ήμουν σίγουρη αν θα το φορέσω. Αλλά τώρα πλέον είμαι σίγουρη ότι θα το βάλω γιατί τα ρούχα δείχνουν ωραία αν τα φοράς σωστά. 

Γενικότερα τα μακριά φορέματα ταιριάζουν πολύ με πλατφόρμες, αλλά εμένα μου αρέσουν και με σανδάλια για λίγο πιο μποέμ στυλ, αν είναι και από πιο ανάλαφρο υλικό φοριέται ωραιότατα σε συνδυασμό με ένα φουλάρι. Μεγάλες τσάντες και γυαλιά είναι τα πιο απαραίτητα αξεσουάρ για ένα maxi φόρεμα. Εάν το φόρεμα είναι εμπριμέ αποφύγετε τα πολλά και χρωματιστά αξεσουάρ. Για γυναίκες με παραπανίσια κιλά, ιδανικό maxi φόρεμα είναι αυτό με τη ραφή κάτω από το στήθος και λαιμόκοψη V.

Το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη εάν αγοράσετε ένα μακρύ φόρεμα είναι να έχει το κατάλληλο ύψος. Για τις ψηλές και λίγο πιο μακρύ να είναι θα δείχνει ωραίο. Για τις πιο κοντές επειδή δύσκολα θα βρείτε maxi φόρεμα να είναι στα μέτρα σας μπορείτε να πάρετε ένα που να κονταίνει και να το φτάσετε στο μήκος του αστραγάλου σας.

Τολμήστε το !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου